Kotva
Bakaláři

 
 
NNTB
 
 
EDUROAM

 
 
O2 Chytrá škola

 
 
DofE

 
 
SCIO

 
 

Centra vzdělávání pro udržitelnou budoucnost


BUDOVÁNÍ KAPACIT PRO ROZVOJ ŠKOL I.

Projekt – Centra vzdělávání pro udržitelnou budoucnost

Projekt se zaměřuje na kolegiální podporu pedagogů. Jeho cílem je vzájemné sdílení zkušeností formou prezenčních setkání, prostřednictvím on – line webinářů a účastí na pravidelných projektových odpoledních.

Projekt si klade za cíl vytvořit funkční centra kolegiální podpory (CKP) na školách v každém kraji, ve kterých budou zapojení pedagogové pravidelně sdílet zkušenosti a prezentovat zkušenosti a příklady dobré praxe z oblasti přírodovědné gramotnosti a badatelsky orientované výuky.

Kromě zaměření na přírodovědnou gramotnost a badatelsky orientovanou výuku se každá škola zaměřuje na další oblasti:

-          Podporu čtenářské a matematické gramotnosti

-          Podporu kreativity žáků a tvorby žákovských portfolií

-          Podporu informatického myšlení

-          Podporu práce se zahraničními zdroji

Každá partnerská škola CKP obdrží vybavení  v hodnotě cca 285 000,- Kč.

Příjemcem projektu je Gymnázium Globe, s.r.o, Brno.

ZŠ Roztoky je partnerskou školou projektu Centra  vzdělávání pro udržitelnou budoucnost.

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.